Det går trögt nu

Hallå!

Blev inte så mkt skrivet i helgen. Var ju bal i fredags iaf, den var väl ingen höjdare direkt så vi drog ganska tidigt och styrde egen fest hos Anton och den blev verkligen lyckad haha!



Igår var vi slitna men det vart fest hos Anton igen, ännu en gång lyckat!

Så vi har alltså varit riktigt slitna idag, gick till Lydia imorse vi gick och åt på orren sen gick vi till Anton och somnade där haha i ca 1 timme sen så kom Henke dit och vi såg på film!


Nu är jag iaf hemma och det mesta går emot mej alltså!! Har fortfarande inte fått till de där jävla msn!! Sitterfortfaranade på gamla windows messenger och har fått skapa ett nytt konto ([email protected]), fruktansvärt drygt. Jag drog ner hela duschstången med duschdraperi i fredags morse när jag var stressad och skulle med en buss till kramfors, inatt när jag kom hem och tände lampan inne i badrummet så small det till och blev svart.. har bytt glödlampa idag typ 3 gånger men det är fortfarande svart, funkar ej.. får väl leta reda på nå proppskåp här nånstans imorrn och försöka ta reda på hur man byter en sån? Och telefonen håller på att gå sönder... dör säkert iaf var tionde minut. Ja det går emot mej nu, har väl gjort någon gud arg.

Nu är klockan 01.37 och jag börjar 8.30 imorrn det är också bra.. men har kommit i ett sånt där skov då jag inte kan sova på kvällarna, har så ibland!

Får väl lägga mej och se på vänner nu, vi hörs imorrn! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0