Lunch på hullsta

Hej igen!

Efter dietik och dietmatlagningen åkte jag, Madde, Lydde, Mia och Emma ner på Hullsta och åt tacosbuffé till lunch det var mycket gott :) Och jag tog alles för mycket som vanligt jag vet inte varför jag aldrig lär mej att jag inte äter så mycket som jag tror? Och sölig är jag, Madde sa idag att hon alltid skulle komma ihåg mej för jag alltid sölda så extremt mycket haha!


Min tallrik haha!


Jag och fina Madde :)


Emma, Lydde och Mia :)

Lägger även upp lite bilder sen helgen hos Carro!

Här har vi Emma och Hedis :)


Carro, födelsedegasbarnet, jag och Emma :)

Lägger även upp en bild på en fisk som pappa hittade när han flyttade akvariumet i helgen som på något konstigt vis hade hamnat bakom akvariumet och fastnat på väggen där och dött!!

ganska äckligt haha!

Så ja det var lite bilder det :) Ikväll blir det yoga och så var det nå mer, med Lydia och Mimmi :) Ska få med mej Anna med men har inte pratat med henne än men jag tror hon kommer tycka det är kul. Det är gratis prova-på-vecka på GK-pulsen nu som jag och Lydia tänkt att vi ska gå med i så då är det ju bra dom har sånt så vi får se vad det är :)

Nu vart det ett långt inlägg haha men jaja, nu ska jag iaf lyssna på musik och spela bouncing ball ;) Puss

Kommentarer
Postat av: madde

love you my friend!

2009-09-12 @ 16:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0