I didn´t even get the chans to lie

My baby shot me dooooooooooowwwwnnn..... osv, sitter och lyssnar på Paolo Nutini igen han är fan asbra haha! Favoritlåtarna med han just nu är Bang Bang och Last Request!

Jag mamma och Linnéa har nyss ätit pizza och suttit och snackat skit hur länge som helst, mysigt :) Snart ska jag noppa Linnéas ögonbryn sen ska jag sätta mej här igen och sitta här hela kvällen och ta det lugnt bara, dricka te, äta mackor och äta popcorn... haha märks det att jag tycker om att äta? Har nyss tryckt i mej en pizza och sitter ändå och tänker på andra goda saker jag kan trycka i mej senare ikväll haha! Men vi hörs sen, ska bli lite bättre på att uppdatera :) Puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha! Som det ska vara då Ida! :D Maaaaaaat!

2009-09-24 @ 20:06:33
URL: http://mariakallgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0