sollefteå

Hejsan!
Flytten igår gick jättebra :) Sov där första natten inatt och allt och det gick hur bra som helst ;) Känns så bra alltihopa! Imorrn kommer pappa med lite saker som fattas också! Igår fick vi hjälp av Robin och Eva-Marie, det var mycket snällt, och behövligt!! ;p Sen på kvällen när jag var ensam kom Anna och tittade på lägenheten :) Sen var vi duktiga och gick ut broarna runt! 

Idag är det måndag igen, vilket betyder skola! Men det har gått bra, haft matte och idrott hittills sen var jag till lägenheten en sväng för att hämta en bok jag glömde som jag måste ha med på engelskan som inte börjar förns 14.20!! Hatar måndagar och dessa hål, skitjobbigt!
Senare idag kommer det lite mer folk och tittar på lägenheten, ska bli kul :) Men nu måste jag kila! Blir inge mer blogg idag heller eftersom jag inte har nått internet i lägenheten! Bilder på den kommer också upp nu här snart nån gång ;) Men puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0