onsdag

Hejsan!

Idag efter ica släppte pappa av  mej i gallsäter och där kom mina brudar anna och malin och hämtade upp och vi styrde kosan mot kramfors och hämtade upp carina sen vidare till bollsta där det hände grejer minsann! malin är pyntad nu hon, med en bröstpiercing och en tattoo den ni! jag är galet avundsjuk för det blev skitsnyggt! sen skjutsade vi hem carina till kramfors och tog en sväng in på hemköp och köpte lite onyttigheter såsom dillchips och dilldipp som vi for hem till malin och käka upp! men nu måste jag i säng för jag är dötrött! pusssss och godnatt :)

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

nu är det bara min tur sedan:D hihihihih Ska kanske in i morgon om det är någon vänlig stjäl som vill följa med mig:D

2009-03-05 @ 13:21:25
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0