Ur form!

Idag efter maten kom Anna och hämtade mej och vi åkte till elljusspåret för att springa, för vi skulle ju träna varenda dag hela sommarlovet bestämde vi innan sommaren men hehe ja, vi börjar lite senare! Istället för att träna varje dag har vi festat och legat hemma i sängen/soffan och ätit, sovit och sett på film haha! Så ja det kändes idag när vi var ute och sprang! Vi var ute i 30 min och jag var allvarligt helt död! Nu känner jag mej faktikst lite mer motiverad till att fortsätta träna för så här kan jag ju inte ha det haha!

Efter springturen åkte jag hem till mamma där jag är nu, har en tvätt i maskin som är klar om en halvtimme så tills dess hade jag tänkt städa lite och sen efter ska jag nog lägga mej och se på vänner eftersom jag ska ju upp och jobba imorrn! Jobbar 7-12 imorrn så det är ju inte så farligt dom passen brukar gå fort. Det ända jobbiga är ju att ta sej upp på morgonen!
Men nu ska jag kila, ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

jag är fan fett stolt över dig! vi ska bli smala som snören nu:D Skippade oboyen i morse och INGE kvällsfika igår, iof höll jag på att dö utan hunger men jag åt inte:D

2009-07-09 @ 13:29:33
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0