Det är Anna som gästbloggarsom vanligt.

Hej Idas bloggläsare!

Som ni kanske vet är Ida en otroligt  dålig bloggerska, hon är bra några dagar sedan verkar hon glömma att hennes blogg äns existerar? Eller så kanske hon har blogg torka? Vad vet jag, men då får jag väl styra upp detta när hon inte har något att skiva så hennes läsare inte försvinner.  Fick precis ett sms av tjejen och hon skrev att hon är korthårig nu hon har klippt sig idag, (haha hon vet inte att jag gästbloggar nu) jag ska även slinga hennes hår idag blire mörkare, för nu när vi går mot hösten vill man oftast bli mörkare.

Idag kommer Ida hit iallafall för ovanlighetens skull denna sommar, vet inte riktigt vad vi hittar på men vi brukar alltid kunna roa oss med någonting, sedan i morgon blir det kanske övik ida vill dit iallafall men jag känner inte tagge riktigt.

Nej nu ska jag kila och städa lite innan hon kommer så man kan gå på mitt golv. Puss och kram från mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0