Gott nytt år!

God morgon!

Ja nu är det alltså nyårsafton.. skönt! Nog för att det här året har varit riktigt bra iaf sommaren, hur bra som helst med mina tjejer :) Men året kunde inte ha börjat sämre och jag kan inte fatta att idag är det ett år sen Arvid dog.. känns fortfarande lika overkligt. Ska ut till Nora på graven vid 1-tiden, ska möta Carro, Emma och några fler från gamla klassen där, vi som gick i samma klass som Arvid från dagis till sexan, sen gick jag ju i samma skola som Arvid hela 7an till 9an och upp till 2an på gb, så han hade ju som följt med hela livet.. det är så konstigt.

Det är väl den enda plan jag har nu på nyårsafton, sen ska jag väl hem till sängen med mina revben igen, inte kul :( Ser att Anna har varit här och gästbloggat :D Alltid lika kul ;) Och fan vad vi längtas till 2010!!! Studenten, fyyyfaaaan vad skönt alltså, ska bli underbart!

Men nu ska jag krångla mej upp ur sängen och få i mej lite frukost! Vi kanske hörs senare! Annars hoppas jag alla andra får ett bra slut på 2009 så hörs vi 2010!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0