Anna gästbloggar!

Psst vet ni, det är sista dagen på 2009. Känner ni vemodet? Nej inte jag heller inte ett dugg. FAN VAD SKÖT ATT DET HÄR ÅRET ÄR ÖVER. Fast det har varit rätt okej ändå. Det var mest starten och slutet som är dåligt. Det där mitt i mellan var bra.

Året som ni alla vet började ju i katastof och nu kommer det sluta dåligt också. Ida har ju ont i revbenet så hon kommer inte att festa med mig och Malin i morgon. Det suger vi behöver våran älskling att pussa på vid 12 slaget.

Men vad kan vi göra lixom? Hoppas på att Adams fest suger och våldgästa Ida innan 12 slaget. Ja typ.

Jag vill bara Tacka för mig det här året och jag vet att ni älskar mina blogginlägg Ida lika så(A)hihi ;) Sedan ska vi skicka många Pussar och Kramar till Ida och hoppas att hon kryar på sig snart.

Jag hoppas vi får ett ännu bättre 2010 än vad vi hade  2009. Fast 2009 var rätt så bra för oss tre tillsammans tjejer. Nu siktar vi på studenten och no more NORRLAND eller vad säger ni älsklingar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0