Sollefteå?

Hejsan

Fyfan vad min lägenhet såg ut idag när jag och mamma kom hit! Haha, jag och Anna orkade inte städa upp efter oss sist vi var här och det hade jag ju såklart förträngt, så jag fick en smärre chock när jag kom hit idag! Men det gick bra, nu är det diskat och städat här :) Förutom dammsuget hehehe, för det är så pinsamt att jag vet inte hur man byter dammsugarpåse? Och den som är i är helt full, så jag får vänta med att dammsuga tills nån med lite högre iq kommer och hjälper mej med det!

När det var städat och klart gick jag till Mia en sväng och tittade in hennes nya lägenhet som var mycket fin och mysig :) Vart inte där så länge, nu är jag hemma i lägenheten igen och har tänt ljus och sånt mysigt :) Det enda pluset med att vi börjar gå mot mörkare tider, det är så mysigt med värmeljus och smålampor i fönstren! Sen om en timme kanske kommer Anna och Malin och leker med mej!

Och ja just ja, ni ser kanske att det är ju ny design nu! :D PUSS på Anna som fixat det :) Ska tydligen fixas mer när hon kommer, så den är inte helt klar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0