Första dagen avklarad

Hejsan

Det första som hände imorse var som vanligt första dagen att man skulle i samlas i samlingssalen och lyssna på rekotorns tal med hans sövande röst, en positiv tanke hade jag i huvudet då och det var ju att imorse var sista gången jag behövde lyssna på det där talet! Sen gick man som vanligt till respektive klassrum med klassen och fick scheman osv, sen hade vi en liten rast och sen samhäll, INTE kul, inte för att vi gjorde så mycket idag men jag känner på mej att det är ett ämne som inte kommer ligger på min topp 5 lista!

Efter skolan åkte jag Mia, Anna, Jimmy och Anton ner på stan och fikade på hullsta :) Men det var fort gjort och när vi var klar med det var klockan bara 12 eller nått sånt och då sa Mia att hon behövde åka till Junsele och hämta lite grejer till lägengeten hennes, så jag och Anna följde med henne dit. Jag somnade på hemvägen haha! Har nyss kommit in i lägenheten och har lagt mej i sängen med datorn på magen och nu hade jag tänkt lägga mej och se på One tree hill innan Mia ringer för då ska jag kila till henne och vi ska se på film och äta haha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0