Trött!

Hallå! Kom hem för skolan för ett tag sen och har pratat i telefon sen dess, men nu har jag lagt på och funderar på om jag ska sova ett tag eller om jag ska laga till lite mat? Blir nog maten, är sjukt hungrig :P Sen ska jag lägga mej och se på oc och då lär jag ju somna hur som helst!

Senare ikväll ska jag ut och gå en sväng hade jag tänkt sen ska jag nöta sönder ett par jeans, fick lite sandpapper från hantverk på skolan idag så jag hoppas det kommer gå bra ;p som är dom ju redan trasiga så det är ju inte så att det gör något om det blir fult för jag hade ju ändå tänkt slänga dom tills jag kom på att jag skulle nöta dom.
Men jaja, spisen kallar, eller min mage rättare sagt, blir ingen gorumetmiddag direkt haha, det blir ägg bacon och ris eller mackor, eller båda? jag vet inte men gott ska det bli iaf! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0