Hells kitchen??

Hej igen :) heheh..
Tänkte skriva av mej lite här nu igen, händer inte allt för ofta jag vet!

Idag har iaf varit en jävulst skön dag! Har inte haft några lektioner alls, vi var bara på estet treornas slutproduktion vilket var hur bra som helst!! Efter så följde jag med emma och jimmy upp på skolan dom skulle göra klart nått arbete! Sen for vi hem till mej och slappade tills madde kom då drog vi ut och lekte bilkurragömma mogna som vi är haha, men kul var det! Sen for vi hem till mej igen och spelade tecknet haha!

Vi har även suttit och klurat på vad vi ska göra imorrn, vi har vårat stora slutprov i köket imorrn, först ett teoriprov(hallå vi har inte haft teori sen vi gick i ettan förväntar dom sej att vi ska komma ihåg det??), sen ett praktiskt vilket jag är mest nervös för, vi ska göra en förrätt med räkor, varmrätt med lammracks och efterrätt med choklad, inga som helst recept får vi ha med oss heller och en jury kommer vara med.. fyfan säger jag bara haha!
Men efter det är det fan slut ALLTIHOPA helt sjukt haha, på fredag sätts betygen och det är bara FEST FEST och åter FEST kvar sen slutar det med bakfylla ångest och arbetslöshet haha, nej det känns faktikst inte så negativt! fast kommer saknar alla som fan helt sjukt mkt! vi har fått sån himla bra sammanhållning i klassen på sistone och det är så jävla kul :) livet leker hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0