Living on the edge

Hejsan :)

Allt bra med er? hehe... själv är jag svinigt hungrig alltså!!! Linnéa är här nu, pappa släppte av henne här innan han åkte på fiskaffären men han kommer snart hit igen då ska vi ut och äta :)

Hade en lektion idag, svenska fick mycket gjort haha! Sen var vi ledig på samhällen så jag Lydia och Emma gick ner på stan och jag köpte ett par örhängen jag har tittat på hur länge som helst! Sen gick vi och fikade på lilla och Micke joinande oss ett tag och med Micke menar jag vår gamla lärare haha! Han är kung! Sen gick vi lite mer på stan tills vi splittrades och jag gick på lilla igen och fikade med Frida, lilla är nått jag kommer sakna när jag tar studenten och flyttar från sollefteå haha!

Men nu hoppas jag att pappa är här snart för håller på att dö av hunger. hörs sen PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0