Första inlägget 2010 (såklart handlar den om fest)

God morgon!!

Malin har sovit här inatt hon står i duschen nu, idag väntar en rooolig dag haha, ca klockan fyra komma emma och carro och hämtar mej och malin här i kramfors först på listan då står SYLOS, ska bli otroligt gott jag och malin har legat och dreglat över det sen igår. Sen far vi vidare till Solle till min kära lilla lägenhet där börjas med med smink och fix, sen kommer även Anna och Cissi, sen tror jag annacarin kommer också och om hon kommer ensam det vet jag inte, vi är alltså 1,2,3,4,5,6,7 + kanske fler som ska tränga ihop oss i min lilla lägenhet, får se hur det slutar haha!

Sen är det iaf fest :) på appelbergs ska tydligen mycket folk ut! Ska bli kul. Det enda jag oroar mej för, är mitt revben... äter inge smärtstillande längre men det är långt ifrån hundra, så jag är lite orolig över hur jag ska kunna dansa haha? i värsta fall får jag väl sitta och titta på eller nått.. det löser sej :)

Nu kom Malin ur duschen, vi hörs!


Alles för länge sen vi festa med varann alla tre, ska bli super ;) (snott bilden av anna hähä)
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

HUHUH men det blir nte alla tre eftersom jag ligger här och dör:(

2010-01-05 @ 14:24:01
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0