Servering

Hallå där!

Glömde mitt mobila bredband hos en kompis igår så hade inget här hemma, fan läskigt vad beroende jag är av internet!! Jag hade ju absolut ingenting att göra utan internet med tanke på att jag inte har tv i min lägenhet?? Och man känner sej så off. Men det var kanske lika bra jag var utan internet för jag lovar man kan slicka på mina golv nu, helvete vad jag städade min lilla etta den har nog aldrig varit såhär ren!! :)

Imorse sålde vi munkar på skolan, det är mitt, Lydias, Annas och Mias projektarbete, går faktiskt riktigt bra :) Efter skolan åkte jag hem till Lydia och hon spännde fast mitt hår som blivit lite löst (lät konstigt det där) och lånade ett par svarta jeans, vi ska nämligen på Hullsta och servera på nån företagsgala, riktigt fin tillställning tydligen och jag är rätt nervös eftersom jag valt kocklinjen och har inte serverat sen typ ettan? Aja det kommer säkert gå bra. Hoppas jag inte sölar rödvin på nån, skulle ju inte förvåna mej...

Nu har jag jävulskt tråkigt, har några timmar att döda nu fram till klockan 18 då vi ska vara där. Hittade nån lista jag tänker slänga in här hähä-

1. Hur ser din drömdude ut, om det bara gäller utseendet? Åh, haha svårt! Typ Adam Brody kanske? Eller The rock? NEJ, Jared Padalecki ju :)

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nejeller jag fick väl mej nån kyss av Anna i helgen gills det?

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Lydia :)

4. Hur lång är du? Typ 164 kanske?

5 Vilken är den senaste filmen du sett? Scary movie 1&2 haha

6.Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: ''Du har nu mindre än 25kr kvar på ditt kort. Besök www.halebop.se/ladda för att se våra olika laddningssätt/Mvh Halebop"

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

9. När såg du senast din mamma? I söndags

10. Icke godkänt i något ämne? Ne

11. Mvg i något? Några köksämnen

12. När vaknade du idag? 7.15

13. Vilken är din favoritplats? Det var vårat hus i salteå men där bor vi ju inte längre så jag skulle nog säga invik :)

14. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus kanske

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Inte i Svergie

16. Hur stor är din säng? 1,40 tro ja

17. Vad sover du i? Trosor, tshirt

18. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st

19. Var har du bott/bor? Oj haha, frök, tjärned, salteå, skog, ullånger, sollefteåx5

20. Tycker du om kinamat? Love it!!

21. Tycker du om kaffe? Nja, dricker det bara på jobbet

22. Vad dricker du helst till frukost? Te, oboy

23. Kan du spela poker? hahah nej inte ens lite

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Yes :)

25. Vill du ha barn? Absolut

26. Kan du några andra språk än svenska? engelska

27. Har du någonsin åkt ambulans? ja

28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder

30. Är du cool? supercool

31. Kan du rulla med tungan? Jaa

32. Vem är den roligaste människan du känner? Oj svår fråga, jag känner många roliga haha

33. Vad har du för ringsignal? Disneyland after dark-Laugh and a half

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nee

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett kort på Linnéa där hon har en röd klänning på sej

36. Kan du byta olja på bilen? haha ne

37. Vilken var den senaste boken du läste? Twilight

38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? ja

39. Dansar du i bilen? Hahha ohja, det händer :)

40. När var du i kyrkan senast? När jag och Malin var och såg på Magnus Carlsson i Säbrå kyrka ;)

41. Hur många hål har du? I öronen eller haha? 3

42. Har du någon piercing? ja :)

43. Har du någon tatuering? inte det

44. Gillar du någon just nu? nee

45. Har du provat droger? nej

46. Röka eller snusa? Snusa

48. Vad är ditt mobilnummer? pff

49. Har du några syskon? ja

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Tja under 25 kr tydligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0