Give me a break

Hej.

Är inge glad just nu. Hehe... nej men allvarligt jag har bara gnäll att skriva av mej just nu! Har fortfarande ont i huvudet, fick nog migrän igår, gick och la mej med hinken under täcket och en filt och hade kolsvart och knäpptyst och ville spy efter varenda vändning.

Så idag var jag hemma från skolan, har inte varit nå pigg idag heller, fortfarande huvudvärk och illamående fast inte lika mycket som det var igår. Pappa var hit en sväng iaf och jag följde med han på sjukhuset och hälsade på farmor som fortfarande är på sjukhuset..

Och vilka ska inte spela på Sweden Rock Festival i sommar?? Jo Aerosmith! Och vem kommer inte vara där? Jag, för det är samtidigt som studenten och det suger, till och med Steven Tyler ska vara med fast man trodde han hade fått sparken. Det är ju han jag vill se, jag har hela tiden tänkt att jag kommer aldrig kunna se dom för dom har knarkat sönder sej själva för länge sen men tydligen icke! Och det är deras ända uppträdande i skandinavien. Nu när jag har chansen att se dom i svergie så neeeeej, ja mena ja tänker ju inte missa min egen student för dom...



Nej nu vill jag verkligen ha studenten och sommar med mina tjejer..



Nu ska jag lägga mej och hoppas jag är helt pigg till imorgon då vi ska sälja munkar på skolan, det är vårat projektarbete hehe... Så nu blir det How I Met Your Mother tills jag somnar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0