Hemma föresten

Hejsan :)

Datorn gick sönder under sista veckan i frankrike därför kunde jag inte blogga nå mer!

Tänkte iaf berätta om våran händelserika hemresa! Vi skulle med ett tåg 7.04 från Langres tågstation men då hade det ju såklart blivit något fel så vi hade fått fel tågbiljetter och det gick inte ens något tåg?? Så det slutade med att vi fick ta ett senare tåg (som kom försent) vilket slutade med att vi springa genom hela paris och och genom flygplatsen ändå kom vi 5 minuter för sent till in-checkningen och fick EJ komma på planet...

Slutade hur som helst med att skolan fick boka om våra biljetter till ett flyg som gick 19.30 men då gick det ju inget flyg till kramfors när vi kom till arlanda? Så vi fick bo på hotell en natt vilket inte alls kändes helt fel haha och en riktigt god stor svensk hotellfrukost vart det!! Sen tåg till sundsvall och buss därifrån!

På lördagen vart det utgång har tyvär inga bilder därifrån men kul var det!

På söndagen var det dagen-efter-dagen och jag Anna och Jesper åkte och åt pizza på jakten och efter jobbade jag 16-21.

Igår kom Anna och Malin hit och det vart jakten igen haha, sen var vi hemma hos mej och spelade kort, såg på film och snackade skit!

Nu är jag uppe fruktansvärt tidigt och det är fruktansvärt jobbigt men jag ska iväg och jobba 7-12 så det blir ju ett kort pass iaf så det är skönt sen ska jag hem och lägga mej i sängen jag har en sån fruktansvärd förkylning! Hostar som en idiot... Sen ikväll blir det ullånger och mina tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0