Tisdag

Hejsan!

Åkte till Sollefteå imorse för EN lektion som sagt, sen gick jag ner på Lilla och fikade med Lydia jag lovar att vi satt där i säkert 1 och 1 halv timme och snackade! Mycket trevligt :) Sedan gick vi och kikade omkring på stan. Efter ett tag skiljdes vi åt och jag hann vara hemma i ca 10 min innan Kajsa smsade och undrade om jag ville följa med henne och äta på kina men såklart hann jag äta på dom där 10 min men jag följde med en då och åt glass och friterade bananer haha!

Sedan gick jag till bussen och åkte hem till kramfors där jag befinner mej nu och snart kommer pappa han ska till Sundsvall så jag ska få övningsköra dit, vad meningen nu är med det jag är så jävla dålig på det så jag ska aldrig ta det där jävla körkortet! Heheh..

Aja, bloggar mer ikväll då ska jag till Ullånger och våldgästa Anna hur sjuk hon än är för jag är irriterad och behöver muntras upp och jag har köpt med mej en kexchoklad och det vet jag är koden för att få komma in hos henne, tänke köpa cola åt henne med för jag tror det funkar bätte än kexchoklad men det hade hon visst redan men den har hon säkert hunnit dricka upp innan jag är i Ullånger så jag tror jag köper med mej än när jag åker hem från Sundsvall! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0