Sundsvall fram och tillbaka

Mötte som sagt upp pappa i Veda och då hade han bråttom för det var inte länge till mediamarket skulle stänga så det vart en snabb resa dit, sen en mindre snabb resa hem när jag skulle köra haha! Men jo då det gick bra...förutom kanske i början när det var lite vingligt och jag var lite nervös och var lite för nära att köra in i mitträcket lite för många gånger... men ju längre vi kom ju bättre gick det haha :) När vi var i ullånger körde jag upp till Invik för att först stanna hos Malin och lämna tillbaka hennes körkort som jag lånade idag och sen vidare till Anna för att lämna av kexchokladen och hämta min rengöringstvål till piercingen som jag glömde där imorse!

Jaja, nu ligger jag hemma hos pappa iaf och börjar få lite tråkigt så jag ska väl lägga mej och se på One tree hill snart. Jag är ju ledig imorrn och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på då? Malin ska nog på skolan och Anna är cpsjuk men jag ska nog våldgästa hon ändå. Sen på eftermiddagen åker jag tillbaka till Sollefteå! Men nu säger jag god natt :)

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

BUSSKORT* inte körkortM)

2009-09-03 @ 18:45:24
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0