Shopping

Imorrn ska jag Malin och några till till Sundsvall och höstshoppa lite :) Har gjort ett litet hopklipp på paint nu haha på lite grejer jag hittat när jag har tittat runt på internet nu!



det mesta är från hm, men skorna är från eurosko och dom vill jag verkligen ha men dom kostar rätt mycket så vi får se, sen är lite från cubus, monki och lindex!

Får se vad jag köper hem av det här imorrn :) Måste tänka på att inte bränna hela lönen med jag brukar vara ganska bra på det haha! Ska in på IKEA också och köpa galgar och lite ljus och grejer till lägenheten, och små elvispar för typ 5 kr till mej och Anna haha så vi kan göra våra chailattar så lätt som möjligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0