Less!

Var ju och fika med mina kusiner idag! Jättemysigt och det var roligt att träffa dom igen vi hade mycket att prata om :) Men det var väl också det ända positiva med den här dagen.. är sjukt less! För det första pga av en idiot som inte tycks ha några gränser..för det andra så fick vi bekräftat idag att jag Anna och Malin tar studenten samma dag! VAD HANDLAR DET OM? DET ÄR JU HELT VÄRDELÖST???? Vi hade ju planerat att vara på varandras studentfester och studenter, ådalsskolan har alltid tagit en vecka innan oss på gb och det lät ju helt perfekt tyckte vi så vi kunde fira varann och med varann MEN ICKE nu har ådalsskolan bestämt sej för att flyta fram sin studenten för att kramfors stadsfest har flyttats framåt eller nått sånt dumt, vem bryr sej?!

Sen är jag less för att jag har ingenting att göra på dagarna, jag bor i sollefteå liksom? Och har 3 lektioner i veckan ungefär, en på måndag en på tisdag och en på onsdag? och dom är typ en timme lång. Vad ska jag göra resten av dagarna då!? Det är faktikst inte så skönt som man tror att det ska vara att vara så mkt ledig. Ja jag kan ju åka hem till kramfors i ullånger men vad ska jag göra där då när anna och malin går i skola och mamma och pappa jobbar?? Jag blir alles för rastlös för det här, jag vill flytta härifrån men det går ju inte heller när jag har "skola" 3 dagar i veckan, dom kunde väl klämt ihop alla lektioner på 2 år så hade jag varit klar med skolan nu och kunnat dra, men icke... Har iaf pratat med moster idag som har lagt mej tillgänglig i timepool så får väl kanske lite jobb nu framöver iaf och det skulle ju vara hur bra som helst så jag har nått att göra plus att jag får tjäna lite pengar!

Om en timme ska jag iaf åka till kramfors, ska hem till Linn där Anna är och kramas lite med henne och se på Idol! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0