Komjölksproteinfri kost?

God morgon!

Jag och Anna tog oss upp i tid imorse, duktigt va? Hon fick gå lite tidigare eftersom hon skulle ta en buss till Kramfors! Sen kom Mia och hämtade mej, så skönt att hon har egen bil så man får skjuts på skolan så man slipper gå till skolan när det är kallt ute :) för det var det imorse!

På skolan hade vi en träff med hr 1orna och hr 2orna, och så vi treor såklart vi hade gjort fika och frågesport. Jag kan inte fatta att vi har börjat trean nu, känns som att det var vi som satt på den där träffen typ igår haha! Nu sitter vi och har dietik och dietmatlagning med Gunhild och nu och letar efter specialkoster, än så länge har jag hittat fettreducerande kost, glutenfri kost och komjölksprotein kost, finns hur mycket konstigt som helst! Men nu måste jag jobba vidare.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0