Hål i örat

Hejsan!

Haft PA och svenska idag sen åkte jag, Lydde, Mia, Anna, Jimmy och Anton ner på hullsta och åt lunch, jag åt bakad potatis med räk och ishavsröra, mycket gott :) Sen gick jag och Lydde ner på stan och drack te på lilla innan vi gick och mötte Sara på studie fresh där vi tog hål i öronen haha :)


Så blev det :)

Sen gick vi på lilla igen och drack mer te! Nu är jag hemma i lägenheten och jag håller på att äta middag bestående av nudlar, två mackor och oboy, jag äter ju så himla hälsosamt numera!
Men vi hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

Det är lungt honey! jag ringde ju. Jag vet vi måste styra upp det ska dra till övik på lördag och kolla på håkans match. Och grina liteöver att det är sista matchen sedan ska jag banne mig fylla på mobilen( eller be mamma göra det) så jag kan smsa honom! nu får det var aslut på äckel tråkiga anna älskar dig!

2009-09-29 @ 16:06:24
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0