God kväll

Hejsan!

Har inte varit hemma i lägenheten nånting idag haha, började med skola då, vi hade dietik och dietmatlagning och vi bakade en massa glutenfitt bröd INTE KUL! Sen efter det åkte jag, Mia, Lydia och Anna ner på Lilla Café och fikade och arbetade lite på vårat projektarbete. Sen gick jag och köpte en kalender för jag har velat ha en rätt länge nu för jag är så dålig på att komma ihåg när och var jag ska göra saker typ prov och sånt (inte för att vi har så många prov numera haha, har faktiskt inte haft ett enda prov sen vi börja). Men sen efter jag köpt den och öppnade och kolla i den, ja vad märker jag då? Det är en kalender för bara 2010, jag kan alltså inte börja skriva i den förns efter nyår? Kul haha!

Klockan 1 hade jag stämt lunch med min kusin Sara så jag gick tillbaka till Lilla där vi skulle äta, vi satt kvar där riktigt länge och pratade om hur tråkigt vi hade och funderade på vad vi skulle hitta på haha så vi bestämde oss för att ta hål i öronen, alltså ett till då, eftersom vi båda redan har i örsnibbarna, men när vi kom på Studio fresh hade dom inte tid så vi skulle komma tillbaka imorrn klockan 13.45 och få göra det då! Och ja, då hade vi ju tråkigt igen så vi gick en sväng på stan, vilket går ganska fort i sollefteå haha, sen gick vi och satte oss på lilla igen och satt där till 5 då dom stängde haha, då gick vi upp på remsle och handlade lite mat som vi gjorde i ordning hemma hos Sara, eller Karin, rättare sagt, Saras mamma! Sen såg vi en film som var hur bra som helst! Peaceful warrior hette den, trodde inte den skulle vara bra först, men den var verkligen hur bra som helst! Rätt djup och först fattade jag ingenting! Men ja, mycket bra :)

Nu är jag iaf hemma i lägenheten och håller på att slockna men jag var in på jysk idag och köpte mer galgar så har tänkt hänga upp lite kläder först :)

Haha ja det var min dag! Vi hörs imorrn :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0