Flickan som lekte med elden

Nu är jag hemkommen från bion i övik med tjejerna, filmen var hur bra som helst! Tycker faktikst den här var bättre än första, Män som hatar kvinnor, ganska mycket bättre faktiskt! Och hur cool är inte Lisbeth? Hur cool som helst haha! Fast den här filmen slutade lite jobbigt tycker jag, verkligen så man vill veta vad som händer i nästa film!

Nu sitter jag iaf vid köksbordet hemma hos pappa, men jag är alles ensam här i det här stora huset, ingen hemma inte... har lite ont i huvudet och är trött men vet att det spelar ingen roll om jag går och lägger mej eller inte för jag kan ändå inte sova, vet inte vad det är men jag har jättesvårt att somna numera har varit så ganska länge!
Och imorrn åker jag tillbaka till Sollefteå, känns ju sådär. Jaja, har inge mer att skriva för tillfället så vi hörs väl mer imorrn!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0