Helgen

Hehe blev lite dålig uppdatering i helgen, eller rättare sagt ingen alls! Men ska berätta lite kort!
I fredags åkte jag till Sollefteå för att hämta grejer och blev kvar där över natten.
Igår åkte jag hem till Kramfors igen och det vart utgång på Kramm på kvällen, och nog har jag haft roligare när jag vart ut men! Och jag knäppte jättelite kort men slänger upp dom få här!


erika, lydia, jag


Mina snygga vänner Anna och Erika!

Och idag vart det bakismat på sylos sen var jag, anna, erika, lydde och matte hemma hos anders och såg på film!






haha!

Nu är jag hemma hos mamma och väntar på att Linnéa ska komma hem för mamma har varit ute i svampskogen idag och kom hem med jättemycket svamp så ikväll blir det svamptoasts!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0