grant me my last request

Hallå!

Haft ett litet uppehåll ja.... tur Anna kan underhålla er så länge!! Är lite (läs: mycket) less för tillfället. Känns som saker och ting bara går neråt.. och vädret gör nog sitt också, jävla deprimerande väder alltså. En bra sak, en superbra sak, är iaf att jag var på skolans bibliotek idag för vi skulle låna en bok till svenskan som vi ska göra en bokrecension (stavning?) på och äntligen fanns den inne min kära bok jag har velat läsa hur länge som helst!! Så länge vi båda andas, fjärde boken i Twilight serien! Fast ska ändå köpa den sen så jag har den själv också, men jag vill ha den i pocketformat och den finns inte i det än. Ni ser vad roligt liv jag har? En bok är det enda positiva som händer just nu? Eller ja, det är ju faktikst inte vilken bok som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0