Good morning

Oj vad jag och Anna är uppe tidigt haha? Klockan är nu 10.18 och vi har hunnit äta frukost och borsta tänderna, hemskt duktigt! Inte som i sommras när vi sov till 1-2 på dagarna!

Ja jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men i förrgår kom jag faktikst inte ens in på blogg.se och igår, ja då satt jag knappt vid datorn!

För igår åkte jag ut hit till Ullånger till min kära Anna :) Vi la oss och såg på film det första vi gjorde när jag kom (eller Anna höll på med det när jag kom) Sen på kvällen var Malin med oss och vi såg på Idol och åt ost och kex :)

Idag är det tydligen fotboll som står på schemat haha? Kan jag bli mer ointresserad? Men jaja, det blir säkert kul med Anna och Malin :P Men vi hörs mer senare! Puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0