Full frys

JAG HATAR MIN FRYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eller frysfack rättare sagt. Håller ju på att frosta av den nu och det går åt helvete. Och att jag är den klantigast och klumpigaste människan på jorden gör det ju inte lättare? Nej snarare livsfarligt! Har redan hunnit med att nästan sprätta en massa is i ögonen på mej själv, springa in i en kökslucka, och såklart blir det en massa vatten nedanför kylen på golvet som jag går i och blir blöt om fötterna och sen ser jag ut som jävla bambi på hal is och håller på att ramla och slå ihjäl mej...inte lätt det här inte.

Nu är jag iaf snart klar, bara det att frysfacket är typ som två lager som ligger jättetätt, lite dålig förklaring men skitsamma det är inte ni som behöver göra det, och såklart är det is däremellan också, HUR SKA JAG FÅ BORT DET SOM DÅ ÄR DET TÄNKT?

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

jag älskar att du bloggar så mycket!

2009-10-16 @ 19:41:07
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0