Fortfarande hemma

Hehe mamma var snäll och erbjöd sej att skjutsa mej till Sollefteå och att jag skulle skynda mej att packa ihop mina grejer, då var det ju en himla tur att jag pratade med Mia samtidigt på msn som sa att vi har inga lektioner den här veckan?! Vi är helt lediga?!?!?? Eller ja, haha, vi ska på ådalsskolans ådalsmässa och stå i våra fina kockkläder och dela ut goda smoothisar haha! Men jag ska tydligen bara vara där onsdag kväll, så vad händer resten av veckan? Det återstår att se :)

Har inte knäppt nå bilder på det jag köpt idag och jag orkar inte göra det nu så jag gör nog det imorrn, fast bara på skorna och skjortan haha, grejerna på IKEA lär ni inte få se förns typ söndag eller nått när jag åker till Sollefteå och packar upp alltihopa för just nu ligger allt kvar i mammas bil och det lär ligga kvar där till jag åker till Sollefteå igen.

Jag är supertrött och ska nog gå och lägga mej nu, eller iaf lägga mej och se sjunde himlen haha! God natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0