Anna gästbloggar!

Hej Idas läsare Anna här!

Eftersom min fina vän Ida inte är så bra på att uppdatera här smyger jag in här ibland och skriver några väl valdra rader. Eller inte så genomtänkt alla gånger kanske. Igår hade Idas skola (alla treor) studentfest så förmodligen ligger hon hemma och är bakis och inte kan lyfta ett finger ida. Rätt åt henne, det är alltid lika roligt att hon alltid blir as bakis när det är jag som är som en svamp.

Hur som helst så befinner hon sig just nu i kramfors, som jag fick veta det iallafall. Vet inte om hon kommer till fina vackra ullånger-Invik i helgen. Återstår att se. Men jag ska frsöka ringa henne senare igen, eftersom hon inte svarade nyss när jag ringde. Hon sover väl. Men blir att ringa och väcka henne efter idol:)

Pss glöm inte att kika in i min blogg.

Ni får ha det så bra och ha överseende med Idas dåliga uppdateringar. Ska ta henne i örat när vi ses igen!

ALL KÄRLEK TILL DIG GULLSTJÄRT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0