Rock on

Hallå!

Har spenderat hela dagen i Nyland på mammas linedance-grej, var ganska kul att titta på faktikiskt haha! Men har blivit sjuk igen, trodde jag hade blivit bättre men har haft feber lite fram och tillbaka idag! Och vill typ klippa av mej armen, den gör sjukt ont!!!

Jävligt tråkig helg iaf... har bara legat hemma i sängen och tittat på olika serier. Imorrn åker jag nog ut till ullånger för att träffa Malin och Anna iaf, saknar mina tjejer! :) Och pappa om han är där!

Fan jag har så tråkigt hahah... sitter och längtas tills jag får beställa löshåret, men till vilken nytta då? Fan aslångt kvar tills jag kan beställa det ju. Går iaf rätt bra att sluta snusa, eller ja, jag håller på med den där onico nu och den funkar väl rätt så bra, men vet inte riktigt hur jag ska vänja mej vid att inte ha nått under läppen? men det ska nog gå bra, kommer klara det här ja :)

vill bara att november ska gå ööööööööövveeer varför känns den så lång? vi är liksom bara 7 dagar in haha! jaja, nu ska jag lägga mej och se nån serie eller nått, eller ska nog spela lite bouncing balls först ;) puss påer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0