HEJSAN

Så jag och Anna har bestämt för typ 20 min att vi ska ta och dra våra arslen till Sollefteå för att festa på valvet ikväll och se robin! Men det går jävla trögt för oss! Som om gud inte vill att vi ska festa ikväll? Det går trögt att få hit Anna iaf, hon skulle ta en buss 12.20 men sen smsar hon mej och fråga om jag kan gå in och kolla om det var nå bussbyte på den och när jag går in och tittar ja vad ser jag, den går till härnösand först?! Men då frågade jga mamma och vi kunde hämta henne i lunde hon kunde ju kliva av där och det gick mamma med på men vad ser vi då?? Jo det är ju en linje 100 buss, den går alltså inte ens till lunde den går ju raka vägen, e4an, till härnösand det sög. Nu vet jag inte riktigt vad som händer hon sa att hon skulle ringa mej snart men det var en stund sen så jag vet inte riktigt vad som händer? Men när hon väl tar sej hit iaf så tar vi mammas bil till solle och det blir nog en rolig kväll haha även fast det inte verkar som varken jag eller anna är särskillt tagg!!

Aja, vi hörs mer sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0