Hårförlängning, uttöjning och jul

Hej igen! Nu har jag städat upp på mitt rum tog sin lilla tid men nu är det bra fint här! Nu har jag suttit och tittat omkring på internet, har kommit på att jag vill göra hårförlängning igen, har haft det förut, för ganska bra ett år sen hade jag löshår vid den här tiden, men tog ut det dagen efter nyårafton pga av att jag tog hand om det rätt dåligt hehe, men det ska jag ju såklart inte göra den här gången om jag gör det! Och microringarna hade åkt ut ganska långt och jag tycker det var trassligt och jävligt....låter inte som att jag tyckte det var så kul med hårförlängning? haha men jaja jag vill iaf ge det en andra chans för jag är så jävla less på att vara korthårig!!



Vad tycker ni? :)

Sen har jag börjat bli sugen på att töja mitt öra igen! Har haft det förut med haha, typ 5 mm eller nått tror jag? Sitter iaf och tittar på lite olika spiraler nu det är ju det jag vill ha men måste köpa ett töj kit nu för att komma upp några mm, tror jag skulle få i en 2 kaaaaanske 3 mm nu men jag vill ha lite större än så, inte så stort så att det ser äckligt haha, men typ som förra gången när jag hade 5, kanske jag går upp till 6-7mm.



En sån jag vill ha, eller inte just den där med det mönstret men en sån där spiral!

Så nu är det bara att invänta lönen den här månaden som inte kommer förns i slutet av månaden, hoppas det går fort för just nu är det bara 3 november och jag är redan less, känner på mej att den här månaden kommer suga! (med STORT undantag för New Moon premiären, den kommer äga såklart ;)) Vet inte varför jag känner att november kommer suga egentligen... får ju bo hemma? Det är ett stort plus och känns hur skönt som helst, och det är ju inget fel på gladan, än så länge tycker jag faktikst att det är en jättebra praktikplats, börjar bara komma på mer och mer att HR var nog inte rätt programm för mej, vilket är jävligt smart att komma på i slutet av gymnasiet och man har typ ett halvår kvar? Eller inte...! Men jag vet ju ändå inte vad jag vill bli när jag blir stor och det är ju alltid bra att kunna laga mat eller hur?

Så jag vill att det ska bli december så jag kan beställa mina grejer. Fast praktiken fortsätter ju iofs typ hela december ut också, eller den tar slut 18 december tror jag. Så egentligen ser jag inte fram emot december heller, men mest för att det är jul?! Jag har alltid älskat julen men numera känner jag bara jobbigt jobbigt och åter jobbigt när jag tänker på jul... jag ska jobba 16-21 på julafton, hade gärna jobbat alla juldagar hela dagarna! Vill inte fira jul i år. Känns inge roligt. Julen var rolig när man var liten och man sprang upp tidigt och väckte mamma och pappa på morgonen för att man ville ha julklappar och fråga när tomten kom. Men så är det ju inte längre eller hur? Nej julen kan jag gärna skippa i år. Blir bara struligt när föräldrarna är skilda och man får dåligt samvete för att man inte kan vara på två ställen samtidigt.

Nej nu ska jag nog lägga mej och se på supernatural tills jag somnar, hoppas jag somnar tidigt så jag inte är så trött imorrn! Sov gott alla, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

blääääääääääääääääääääääääääääää för töjning

2009-11-03 @ 20:19:20
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0