Anna gästbloggar!

Hej Anna här igen!

Ida lever men hon är som vanligt kass på att uppdatera. Så därför tänker jag ge er en snabb resume om vad kvinnan gör. I helgen var hon ute och festade som dem flesta andra gjorde på halloween. Inte jag dock jag vågar vägra alkohol. Eller okej jag är för lat ligger hällre hemma oc blir fetast i stan.

Hur som helst hon var ute och festade så okej hon får komma undan med att hon inte bloggade i helgen. Men varför bloggar hon inte idag? Det är frågan ska ringa och skälla ut henne snart. Nu har hon iallafall APU i 7 veckor på Kramm i kramfors, Det gillar jag och Malin mycket. För då kan vi gå och hälsa på henne när vi vill och det är ju bra.

För vi träffas ju nästan aldrig längre när hon går i sollefteå och vi i kramfors, vilket suger hardcore! Men snart är det jullov då kan vi kramas sen börjar nedräkningen på riktigt till studenten 2010 det är inte så långt kvar ändå.

Jaja nu har ni iallafall någor att läsa om, Haha jag kommer alltid in här och flikar in med något skit när Ida inte har bloggat på ett tag. Kanske inte alltid det mest roliga att läsa. Men man kan ju lätt få bloggtorka genom att driva en annans blogg.

Ska klaga lite på henne så kommer hon igång igen. Hon är bara trögstartad.

Glöm inte att kika in på min blogg också, (tycker jag är värld att göra reklam för mig själv, när det är trotts allt jag som skiver) ni hittar mig här !

Puss och kram!


Ps. Only  18 days left! Ds.

Fast förlåt hörrni hon är inte alls på kramm. Utan det är på Gladan hon är i 7 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0