Anna gästbloggar!

Psst, vet ni vad?
Jo jag har världens bästa vän Ida öberg heter hon visst. Hon är allt man kan tänka sig. Rolig, snäll, bra humor, omtänksam, bäst, trevlig, söt, snygg, slav(skämt och sido). Ja hon har allt och jag älskar henne.

Måste även påpeka att jag saknar hennes riktiga jag. Hon har varit rätt ner ett bra tag som ni kanske märkt i bloggen. Men hon har sina skäl, men om 10 dagar är det äntligen då menar jag äntligen dags för något vi väntat på nu i drygt 160 dagar. NEW MOON premiären. Då kommer hon sväva på moln ett tag kan jag lova er.

men skulle bara säga att jag

ÄLSKAR MIN BÄSTA BÄSTA BÄSTA VÄN IDA ÖBERG DU ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG!<3

ps. Malin tillhör också detta men kan inte hennes lösenord på hennes blogg så kan inte kärleksförklara mig till henne Ds.


PUSSAR&KRAMAR från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0