puss

Hejsan!

Idag kom Anna och Malin och hämtade mej på jobbet och vi for till härnösand för att äta på mcdonalds haha, gott vare och vi åt hur mkt som helst! Sen for vi upp på högslätten och träffade Raffa och Isak en sväng, dom skulle åka skridskor och lite annat gjorde vi ju med haha. Sen for vi hem till Ullånger hem till pappa och Anna och Malin var elaka med mej haha, som om dom inte var det i härnösand!! när vi skulle åka från högslätten så åkte dom iväg innan jag hann sätta mej i bilen :(:( he he he! Men till slut så fick jag ju åka med som tur va. Knäppte nån bild gjorde jag med som jag tänkte lägga in nu men jag hittar inte min kamerasladd so tooo bad. Men puss på er brudar!

Nu sitter jag och dricker te och lyssnar på Nickelback - Gotta be somebody, sjukt bra! Snart ska jag röja lite och sen lägga mej och se på vänner tills jag somnar :) Hähäh jag älskar mitt liv idag! puss på alla

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

haha alla älskar våra liv idag PUSS KVBINNA du vet att vi älskar dig även fast vi jävlades. <3

2009-03-03 @ 23:38:38
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0