Girlie Girlie

Jobbade sista dagen idag så imorrn får jag sova ut jag med, skööönt! :) Efter jobbet gick jag över på ica häri  ullånger och snacka lite med Malin om ikväll då kommer nämligen hon Anna och Matilda hit och vi ska ha tjejkväll, trevligt värre :D Vi ska sitta här hemma hos mej på verandan och ha kul hähä! Men det får bli lugnt ikväll för imorrn är det ju fest i sollefteå, inte för att jag har allt för myckter övers till sollefteå på senare dagar men det känns som att det kommer bli väldans kul :) annat kan man ju inte ha med anna och malin! om nu malin ska följa med, hon har ju lite svårt att bestämma sej :P

Men nu måste jag fixa till det sista innan brudarna kommer! Ha en bra kväll alla så hörs vi imorrn :) Puss

Jag lägger upp lite bilder från min Malin och Annas vecka med, enjoy ;)






Malin innan hos tatueraren!!

Kommentarer
Postat av: Kak

Vad har malin gjort för tatto ? :o :D

2009-03-07 @ 10:41:00
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0