Kladddddis

Hallå! Jag har sovit hos Anna inatt, vi såg på film tills vi somna och imorse vakna vi så tidigt som klockan 11! Tror aldrig vi har klivit upp så tidigt när vi varit med varann fast efter vi ätit frukost gick vi och la oss igen och då somnade anna och sov till 2 haha medans jag såg på film!

Vi hade tråkigt idag så vi for ner på ok och köpte hotdog och glass haha sen for vi hem och bakade kladdkaka som är klar nu vi ska snart lägga och och se på film och äta den och bli tjockare än vad vi redan är hahahah!
Jag ska försöka bli lite bättre på att blogga, lovar ;) Puss

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

BRA lova mig det:) Jag gillar dig blogg

2009-07-29 @ 21:14:07
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0