Haha jag hatar mej själv

Jag lyckades ju inte somna igår, sist jag kollade på klockan var den kvart över 4 och min väckare skulle ringa 5, då somnade jag iaf till och klev upp kvart i 6 så det vart inte mycket sömn inatt inte! Iallafall så slutade jag ju klockan 12 då gick jag hem och diskade sen slog jag igång en film och somnade som väntat, men jag har sovit ända till nu?! Det är ju helt sjukt haha jag kommer ju inte kunna sova inatt heller? Jaja, vi får se hur det går.

Nu vet jag inte vad jag har gjort med texten, vet inte om det kommer synas när jag publicerar det här men jag kom åt någon knapp och nu är texten jag skriver typ en centimer hög! Nu ska jag iallafall gå och fika och sen hoppas jag att jag kan sova igen :P Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0