Tråkigt?

Japp! Jag har sjukt jättetråkigt alltså! Sitter hemma hos Isak (han är hos Jerry) och tittar på nått program på ettan som jag inte är så insatt i, verkar inte så bra. Jag kommer inte in på msn, jag har tur som ens kom in här, får väl se om det ens går att publicera! Gaaah. Jag blir tokig :P

Praktik idag iaf, SKÖNT att det bara är 4 dagar kvar, är så jäkla less på praktik nu! Efter praktiken gick jag på Lydia på Golds och body pumpade, sen efter tänkte jag gå ut och gå men jag har tappat bort mina hörlurar till mobilen blir så lessssss (som att jag inte var det innan)!!!! Och hur kul är det att vara ute och gå utan musik? Inge kul alls, men de vore grymt skönt för det känns som att jag har ton on my mind. Men äh, det löser sej alltid. Men jag orkade iaf inte gå ut och gå utan musik och så mkt gjorde det ju inte eftersom jag body pumpade tidigare, så jag gick till Isaks lägenhet och lagade till mej lite mat, korv och makaroner, men det fanns inge ketchup så det vart hamburgedressing till och ja det funkade ju det med. Sen ringde Anna :D Då vart jag glad haha, vi satt och pratade i en timme tror jag! Nu ska jag väl sitta här tills det är dags att gå och lägga sej. Jag är positiv ikväll känner jag! Hmf.

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

hhaha kändes meningsfullt att läsa detta inlägg då du redan asgt allt i telefone;9 haha

2009-02-24 @ 09:29:09
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0