Ny blogg

Hallå!
Först vill jag börja med att tack snälla Emma som har hjälpt mej med bloggen! Puss på henne :)

Ja nu har jag en ny blogg igen haha, förut hade jag idson.devote.se, men den lämnar jag bakom mej nu. Och nu ska jag bli lite duktigare på att uppdatera också! Och lägga in lite bilder då och då kanske.
Nu är jag iaf hemma hos Emma och myser :) Kom hit idag mitt på dagen då la mej ner brevid Emma i hennes säng och såg på Britneys Spears dokumentär, jag vet inte riktigt vad jag tycker om den kvinnan, visst i dokumentären så berättade hon en massa om varför hon gjort si och så, men det kan ju lika gärna vara bestämt i förtid vad hon ska säga? Men jaja, hon är säkert trevlig haha! Sen gjorde Emma goooomaten! Pommesfrittes, och sojakyckling! Jag gjorde även sallad och Fia gjorde tzatsiki :) Sen gick vi ut på en snabb prommis med Tibra för att sedan parkera våra rumpor i soffan framför melodifestivalen och en massa gotta! Jag är verkligen ingen melodifestival-fantast :P Men ja, vi röstade på E.M.D iaf, mest för att dom var på söta haha! Och nu ser vi på Hot chick på fyran, haha den är så himla kul!

Men ha en bra fortsatt kväll nu alla! Puss

Kommentarer
Postat av: lydia

Välkommen till blogg.se ;)

2009-02-21 @ 23:44:37
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0