God morgon!

God morgon folket :) Jag och Emma har nyss tryckt i oss gofrukosten, här hos Emma får man bara god mat hähä! Vi åt iaf en good smootihe med yoghurt, granatäpple, banan,mango, linfrön och solroskärnor, så den var nyttig med minsann! Nu sitter jag och kikar lite på Harry Potter som går på tvn medans Emma håller på att färga sina ögonbryn sen ska vi ut och vara hurtig! En riktig långpromenad ska vi ta, för så duktiga är vi :) Eller det kanske är lite tidigt att säga haha, ska nog vänta till efter promenaden med att yttra hur duktiga vi är/var!

Och så vill jag bara säga att man är bara ung en gång! Lev livet, go crazy, gogogo!


Kommentarer
Postat av: anna vågberg

men ida ditt offer sluta byt blogg!

2009-02-22 @ 14:45:03
URL: http://annavagberg.blogg.se/
Postat av: Robin

Den ska jag försöka följa Ida :) härligt

2009-02-22 @ 15:09:44
URL: http://nogg.se/robili

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0