1 dag kvar!

Aaaaah helt galet skönt att det bara är 1 dag kvar på praktiken! :) Hehe jag måste bara berätta en gullig grej, idag var radion på som vanligt på praktiken och så var det en kille som ringde in och bad dom ringa upp hans flickvän så dom pratade med varann genom radion liksom och så sa han åt henne att gå ut (hon var på sitt jobb) och sen gå till höger tills hon såg han, och då frågade radiokvinnan vad som hände och då sa hon att hon fick blommor och sen hörde man hur killen frågade henne om hon ville gifta sej med han, åååh det var så gulligt haha :D jag vart sådär nördig och blev tårögd, jag fattar inte varför jag blir det av giftemål blablabla, ni ska se när jag ser på vänner och chandler frågar monica om hon vill gifta sej med honom, helt sjukt haha! jaja nog om det.

Nu ska jag göra iordning lite gröt åt mej och Isak och fortsätta se på That 70s show sen går jag och Lydia till Sara och Erika :) Hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0