Sjuk nej tack

Hallå! Imorse var det riktigt jobbigt att ta se ur sängen :( den är så varm och skön och ute är det kallt mörkt och jävligt!! Jobbar iaf bara till 11 idag sen som sagt sundsvall med emma och carro :D

MEN varför mår jag så dåligt?? Börjar bli lite rädd, mår illa som fan är rädd jag ska spy, vilket skulle resultera i inge jobb eller sundsvall för mej idag och det skulle SUGA för behöver verkligen pengarna från att jobba och behöver verkligen åka till sundsvall för att bränna pengarna jag tjänade förra månaden, nej, men köpa nått att ha på mej på nyår, fast iofs får jag magsjuka blir det ju inge nyår för mej?? Eller ja, spy lär jag ju göra.

Jaja, får se om jag spyr nu när jag kliver från datorn annars blir det jobb och jag hoppas jag inte spyr där, vore förjävligt verkligen!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ganska jobbigt att göra för man längtar till sommaren som FAN! Ida älskling bli bättre:( Vi kan inte fira in det nya året utan dig. Då är det inte på riktigt vi 3 måste vara med varandra på 12 slaget!

2009-12-30 @ 14:45:52
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0