Kramm

Hejsan

Igår vart det fest igen, det vart kramm och jag hade askul hehe. Började på förfest vid hemköp hos Amanda där det var en massa roligt folk jag inte träffat på länge :) sen vart det som sagt kramm, var rätt dåligt med folk när vi kom in så vi satte oss vid ett bord och väntade på att dansgolven skulle fyllas, medans beställde jag och carro varsin sexa tequilashot, det gör vi inte om kan jag lova.... inte gott.

Efter ett tag kom det iaf en massa folk och jag hade en riktigt kul kväll.


jag hedis och erik!


carro emma och niklas :)


carro jag och niklas :)

Nu ska jag hoppa i duschen och fräsha till mej lite sen ska jag följa med mamma till Kina och hälsa på henne och deras nya hundvalp! Hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0