Inge nyår för mej..

Hejsan!

Fick inge magsjuka igår, tjoho! MEN, istället så när jag emma och carro var inne på en second hand butik igår så fick jag en liten hostattack vilket resulterade i att nått small till i mina högra revben, inte trevligt... så jag stod där framåtböjd och grina och kippa efter andan, vilket slutade med att carro fick springa och hämta bilen och köra mej till sjukhuset... där dom inte kunde göra så mkt mer än att klämma lite (smärtsamt) och ge mej smärtstillande, hon trodde det var en spricka. Så emma och carro fick skjutsa mej till gunilla som bor i sundsvall där jag somnade som en stock på hennes soffa tills mamma kom och hämta mej och när jag vakna var jag helt groggy! Kul att jag inte hann shoppa nånting heller :(

Så nu ska jag äta smärtstillande i några dagar vilket suger för det är = jag missar nyår... och en massa jobb som jag hade fått. Och jag är redan uttråkad av att bara ligga här hemma i sängen, efter EN dag liksom, vad ska jag göra? Kan ju som inte göra så mkt då min rörlighet är begränsad. Men ska försöka bli frisk till 5 januari!! Måste bli frisk innan dess alltså :P

Imorrn ska jag åka till nora på arvids grav, kan inte fatta att det har gått ett år, det har gått sjukt snabbt och jag saknar dej Arvid!!

Ja nu har jag fått klaga av mej lite här haha, livet känns faktiskt inte särskilt värt just nu!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag som hade tänkt att vi skulle åka dit tillsammans men sen är du ju broken. Tänd ett ljus åt mig tror inte jag hinner åka dit till honom:(



Sjukt att det är ett år:(

2009-12-31 @ 01:08:25
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0