2009

Hallå! Har varit en lååååååååååång dag kan jag lova! Jag och Malin gick som sagt på sjukhuset imorse var där nio, mitt besök gick på ca 30 min var klar halv 10 eller nått men Malin som var inne på akuten fick vänta betydligt längre kan jag lova! Klockan 5 var vi klar där.

Efter fick vi skynda oss hem till lägenheten och slänga i oss middag för att sen åka upp på skolan med Jocke Mia Jossie och Elin och titta på esterternas julshow.

Lägger upp en lista nu för året som snart är över! Snodde den från Lydia!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åh massor, piercade mej, åkte ambulans, var på sundsvalls gatufest och en massa annat.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Inte ett enda!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, Arvid.

5. Vilka länder besökte du?
Inte ett enda, otroligt tråkigt.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Hm ja det är det säkert men kommer inte på något särskilt just nu.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Inget tror jag.

8. Vad var din största framgång 2009?
Blivit mycket självständigare.

9. Största misstaget?
Allt händer väl av en anledning och man ska väl inte se det som misstag...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick ju åka ambulans

11. Bästa köpet?
Oj svårt, min dator kanske haha, köpte den av pappa!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder, eller kanske fest

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Anna och Malin!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj, det går ju inte att svara på det är ju hur många som helst!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Väldigt upp och ned

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Sparat mina pengar haha

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Enkelt, slösat mina pengar

18. Hur tillbringar du julen?
Vill absolut inte ha jul, men det blir iaf i malung hos släkten!

19. Blev du kär i år?

Nej
20. Favoritprogram på TV?

Alltid vänner
21. Bästa boken du läste i år?
LÄTT Twilight-serien

22. Största musikaliska upptäckten?
Åh, alla gammal rock'n'roll, min bästa upptäckt någonsin

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Kommer inte riktigt ihåg, men gf-biljetter iaf!
25. Något du önskade dig men inte fick?

Kommer inte ihåg!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade först med familjen på dagen sen på cesars med Malin och Anna hahah!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Så kan man ju inte tänka!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Tja, som den alltid varit kanske?
29. Vad fick dig att må bra?

Anna och Malin! Och såklart mina andra vänner och familjen!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

HOHO lätt, Jared Padalecki, Jensen Ackles
31. Vem saknade du?
Arvid

32. De bästa nya människorna du träffade?
Tja jag har väl alltid känt Anna och Malin men det var ju inte förns i år vi blev kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0