Nattblogg

Ja hej... kul att väckaren ringer om 4 och 1 halv timme och här ligger jag! Hur pigg som helst!! Nej men nästan. Malin hon somnade så fort hon la sej i sängen, jag la mej och såg på två One tree hill avsnitt och här ligger jag än! Tur jag inte har någon jobbig dag på skolan imorrn hehe, jag har en lektion, dietik och dietmatlagning, den börjar halv 9 och slutar halv 12, sen drar jag till Kramfors för jag och Malin ska på äventyr ;) Föresten så har jag kommit på vad jag gjorde fel sist jag försökte ladda upp en bild på mitt schema så jag lägger ut det nu istället!



Såhär ser alltså min vecka ut, diet och dietmatlagning imorrn, projektarbete och svenska B på tisdag, ledig onsdag, projektarbete på torsdag, ledig fredag...jag ska inte klaga va? haha

Nej nu ska jag försöka sova! Även fast jag vet att jag ljuger för mej själv nu, det kommer sluta med att jag sitter och läser bloggar och lyssnar på musik, just nu är det partymusik som gäller!

David Guetta ft. Akon - Sexy bitch
Jay-z ft. Rihanna och Kanye West - Who runs this town
Lady Gaga - Silly boy


God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Finkristoffer

Sitter och läser bloggar, hur många andras bloggar mpste du läsa, min borde täcka dagsintaget ;)

2009-09-01 @ 19:06:47
URL: http://finkristoffer.blogg.se/
Postat av: anna vågberg

app app app, det var jag som sa att du skulle förminska formater ta inte åt dig all ära här;)

2009-09-03 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0